Juče (oko 10h) se javio jedan mlađi turista iz Paralie
sav gnevan jer čeka da uđe u sobu vile Rea (ex Dias) od 8 ujutru. Kaže da je
svojim vozilom stigao još sinoć pa je morao dodatno da plaća prenoćište u
hotelu. Na moj komentar da se u sobe ulazi tek u 15h, što je navedeno u
Programu putovanja koji prati taj aranžman, on kaže da mu to niko nije rekao i
da je zbog toga vrlo nezadovoljan. Predložio sam mu da pokuša da se smiri i da
ne kvari sebi odmor, a da drugi put više pažnje pokloni ovako važnim detaljima.
Da Vam se ne bi desilo da zbog neinformisanosti
upropastite svoj odmor, obratite pažnju na izabrani aranžman, pročitajte
Program putovanja i raspitajte se o ostalim detaljima vezanim za aranžman.
Podaci o aranžmanu uključuju:
- naziv destinacije,
- ime vile / hotela i kategoriju,
- vrstu sobe,
- vrstu usluge,
- broj noćenja / dana,
- evenualno doplatna opcija: pogled na more ili bazen.
- vrsta prevoza
Agencija je dužna da Vas obavesti o programu putovanja
koji se odnosi na aranžman. U njemu je naveden:
- datum, vreme i mesto polaska autobusa ili aviona i
očekivano vreme dolaska na destinaciju,
- datum i vreme ulaska i napuštanja smeštajne jedinice,
- datum, vreme i mesto polaska autobusa ili aviona sa
destinacije i očekivano vreme povratka.
Dodatno se rapitajte o popustima koje možete da
ostvarite:
- popust koji se ostvaruje za sopstveni prevoz
- popust koji se ostvaruje spajanjem dve smene,
Zahtevajte informacije o sledećem:
- šta aranžman obuhvata a šta ne (prevoz trajektom,
transfer od i do aerodroma, korišćenje klima uređaja...)
- napomene u vezi veličine standardnih i pomoćnih ležaja,
- napomene u vezi održavanja čistoće smeštajne jedinice i
promene posteljine i peškira,
- kontak telefon predstavnika agncije za putnike koji idu
sopstvenim prevozom.
Važno je znati da je vreme ulaska, kao i vreme napuštanja
smeštajne jedinice precizno određeno i ne može biti izuzetaka. Dakle, prethodni
gosti su u sobi do 9h, a zatim sledi čišćenje svih soba i prostorija, zamena
posteljine i peškira, eventualno odmrzavanje frižidera, zamena boca sa plinom i
ostalih pripremnih radnji da Vas domaćin spremno dočeka.
Na žalost, čitanje je zahtevna disciplina...
ОдговориИзбришиNe očekujte od agencije da vas informiše o svim detaljima. Za sve morate da pitate i da insistirate na odgovoru. Doći u letovalište dan ranije i očekivati da se odmah uđe u sobu je lišeno svake logike. Prva smena u sezoni ima privilegiju da uđe u sobe odmah po dolasku grupe a zadnja smena može, ako je gazda korektan, da ostane u sobi do polaska autobusa koji je obično u ranim popodnevnim satima. Za sve ostale smene je pravilo da se u sobe ulazi oko 15h a da se iste imaju napustiti oko 9h.
ОдговориИзбриши